بین مطالب وب سایت جستجو کنید

ماشین وموتور


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
جواد اسفند یاری
11:49
شنبه 20 ارديبهشت 1393







هدف از طراحی موتور های تریال فقط عبور از مناطق بسیار نا هموار و خطر ناک و حرکت های نمایشی است . موتور های تریال پایداری و کنترل باور نکردنی دارد که بخاطر سبک و کوتاه بودن این گروه است .






مانند گروه های قبل انجین موتور های تریال تک سیلندر و آب خنک هستند که به سبکتر شدن موتور کمک میکند . یک نکته دیگر این است که هنوز از سیستم 2 زمانه برای قدرت بیشتر در این گروه استفاده میشود . سیستم جعبه دنده معمولآ 5 تایی است البته 6 دنده هم مشاهده میشود . gearbox در موتور های تریال بیشتر قدرتی است و گشتاور باور نکردنی ای را به چرخ عقب منتقل میکند .




موتور های تریال از سیستم فنر خاصی استفاده میکند که کمی خشک است و مقدار کمی قابلیت بالا و پایین شدن را دارد . شاسی معمولآ از آلمینیوم و در بعضی موارد از آلیاژ کروم است که به سبک شدن موتور کمک میکند . وزن در این گروه بین 65 تا 70 کیلوگرم است . موتور های تریال هیچ جایی به اسم زین ندارند .





کنترل موتور های تریال نیاز به مهارت خاصی دارد و کمی هم دشوار است . طریقه کنترل موتور معمولآ بصورت ایستاده است البته راکب در شرایط خاصی ممکن است به عقب و جلو نیز کشیده شود .





دیسک ترمز تقریبآ کوچک است و البته بدلیل وزن کم و سرعت کم نیازی به دیسک بزرگ تر هم نیست . معمولآ فشار هوا در چرخ عقب کم است که باعث میشود میزان تماس لاستیک با زمین بیشتر و کنترل موتور راحت تر شود .






سخن آخر :


تعداد بازدید از این مطلب: 144
بازدید : 144

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به ماشین وموتور مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر